2022-05-24 17:16:23

IZVJEŠĆE o provedenom eTwinning projektu Pjesme pišemo, kroz stihove dišemo

eTwinning projekt Pjesme pišemo, kroz stihove dišemo provodio se od rujna 2021. do svibnja 2022. godine. 

Koordinator projekta na školskoj razini bila je stručna suradnica knjižničarka Marija Blažević koja nema vlastiti razred pa je projekt provodila s učenicima od 4. do 8. razreda, a prema prethodnom dogovoru s razrednom učiteljicom, nastavnicima HJ i Informatike te razrednicima učenika 5. do 8. razreda. Zbog velikog broja izostanaka učenika (posebno zbog izolacije radi COVID-a 19), određen broj učenika nije mogao sudjelovati u projektnim aktivnostima. Na samome početku roditelji su potpisali suglasnosti za sudjelovanjem učenika u projektu te fotografiranjem i snimanjem djeteta.

Koordinatorica (autorica) projekta predložila je pisanje stihova tj. pjesama povodom određenih važnih datuma, a knjižničarka je kao školski koordinator u svakoj aktivnosti dogovorila s učenicima o čemu će pisati. Svaka aktivnost provedena je integrirano kroz Sat razrednog odjela, Hrvatski jezik, sat Informatike, Likovne kulture i/ili međupredmetne teme. Tako smo uvijek povezali najmanje dva nastavna predmeta. Kako ne bismo previše opteretili iste učenike, aktivnosti su podijeljene na način da svaki odjel od 4. do 8. razreda sudjeluje od 1 do 3 puta tijekom trajanja projekta (rujan-svibanj). Svi su sudionici tijekom aktivnosti radili u paru, individualno, izražavali svoje stavove, kritička mišljenja.

Svoje literarne ostvaraje vizualno su dotjerivali u digitalnim alatima Canvi, Google Slidesu, PowerPointu te su uz upute i edukaciju knjižničarke naučili raditi u za njih novim alatima koje do sada nisu koristili, osim što su djelomično koristili PowerPoint. Aktivnosti su bile i natjecateljskog karaktera čime se doprinijelo većom zainteresiranošću za sudjelovanjem u aktivnosti. Aktivnosti su objavljivane putem mrežnih školskih stranica čime se doprinijelo vanjskoj vidljivosti rezultata učeničkog truda i zalaganja. Također su vrednovali jedni druge, a na kraju smo proveli evaluaciju svih aktivnosti uz pomoć alata Google Forms kako bismo vidjeli ukupno zadovoljstvo učenika te su na taj način naučili kako se ispunjava evaluacija nekog projekta putem digitalnog alata te kako se preuzimaju i analiziraju dobiveni odgovori.

Rezultate rada provedenih aktivnosti mogu se pročitati kao objavljena knjiga na ovoj poveznici.

Aktivnosti su redovito objavljivane na mrežnim stranicama škole i na mrežnoj stranici knjižnice.

Također, tijek provođenja aktivnosti sumirali smo i prikazali na školskom panou u holu škole.

 

Knjižničarka:
Marija Blažević


Osnovna škola Antuna Gustava Matoša Čačinci